Wczytywanie...

Do prawidłowego działania tego serwisu wymagana jest akceptacja plików cookie. Pliki te wykorzystywane są tylko i wyłącznie w celach statystycznych. Twoja przeglądarka internetowa umożliwia wyłączenie obsługi tych plików.

Szkolenia

ZARZĄDZANIE

Skuteczne kierowanie zespołem, umiejętność budowania zdrowej atmosfery pracy, efektywne rozwiązywanie problemów, planowanie i organizacja, oraz dbałość o morale pracowników - to cechy, które wyróżniają dobrego zarządcę. Naszym celem jest rozwój kompetencji menedżerów w taki sposób, aby mogli oni jeszcze skuteczniej wpływać na realizację celów biznesowych.

  • Commitment (zaangażowanie) menedżera - co to oznacza i jak nad tym pracować?
    Szkolenie pokazuje menedżerom w jaki sposób pracować nad sobą i nad swoim zaangażowaniem oraz jak poszukiwać ścieżek rozwoju, doskonalenia i usprawniania pracy i współpracy.
  • Manager w roli przywódcy zespołu
    Celem treningu jest zapoznanie uczestników z cechami, które powinien posiadać przywódca (lider) i jakie są jego role w organizacji. W trakcie szkolenia uczestnicy nabędą umiejętności podnoszące skuteczność przywództwa w miejscu pracy.
  • Skuteczna komunikacja dla kadry zarządzającej
    Trening ma na celu określenie roli skutecznej komunikacji w rozmowach prowadzonych z klientami. W jego trakcie uczestnicy nauczą się skutecznego wykorzystywania własnych atutów, zarówno w komunikacji z podwładnymi oraz klientami, jak i w pracy zespołu.
  • Zarządzanie przez cele dla managerów
    Trening ma na celu przygotowanie kadry kierowniczej do rozmów z pracownikami o wprowadzeniu ocen okresowych - pokazanie korzyści wynikających z takiej oceny oraz odpieranie obiekcji z tym związanych. W trakcie szkolenia uczestnicy zdobędą umiejętności kierowania pracą podwładnych za pomocą dobrze sformułowanych celów, co umożliwi wzrost efektywność pracy zespołów.
  • Zarządzanie projektami
    Celem treningu jest zapoznane uczestników z metodami, technikami i narzędziami dopasowanymi do zarządzania konkretnymi projektami, poprzez pracę na praktycznych przykładach.
  • Prowadzenie rozmów oceniających z pracownikami
    Podczas warsztatu uczestnicy zdobędą umiejętności poprowadzenia spotkań oceniających tak, aby przynosiły one jak najlepsze rezultaty. Dowiedzą się w jaki sposób przygotować się do spotkania, jak je zorganizować i prowadzić. Poznają również sposoby na radzenie sobie w trudnych sytuacjach oraz rozmawianie z pracownikiem o ocenie relacji przełożony- podwładny.
  • Coaching jako sposób zarządzania zespołem
    Celem szkolenia jest zwiększenie skuteczności bezpośredniego zarządzania zasobami ludzkimi w organizacjach sprzedażowych. Szkolenie szczegółowo zajmuje się tematyką coachingu, jako procesu wspierania rozwoju pracownika. Podczas szkolenia uczestnicy poznają i wzmacniają swoje umiejętności w zakresie zarządzania podległym zespołem.
  • Narzędzia dla poczatkującego menedżera
    Celem treningu jest zapoznane uczestników z metodami, technikami i narzędziami, których znajomość usprawni pracę początkującego menadżera i zwiększy jego efektywność.
  • Myślenie analityczne w pracy managera
    Szkolenie pokazuje jak istotnym elementem w pracy każdego menedżera jest umiejętność analizowania rzeczywistości, w której funkcjonuje.
  • Współpraca w zespołach interdyscyplinarnych
    Szkolenie ma na celu pokazanie w jaki sposób wykorzystywać różnorodność zespołu - kompetencji i osobowości tak, aby skuteczniej rozwiązywać problemy, poszukiwać niestandardowych rozwiązań czy tworzyć innowacje.
  • Wywieranie wpływu, perswazja, argumentacja i budowanie autorytetu w zespole
    Szkolenie poszerzające wiedzę z zakresu perswazji i wywierania wpływu oraz poznaniu aspektów psychologii poznawczej. Uczestnictwo w szkoleniu pomaga rozwijać umiejętność argumentowania, przekonywania oraz skutecznej obrony przed manipulacją. Pokazuje też, jak wykorzystywać swoje mocne strony do budowania autorytetu lidera i własnego pozytywnego wizerunku.
  • Efektywna współpraca i konstruktywny feedback
    Szkolenie skoncentrowane jest na doskonaleniu umiejętności budowania efektywnej współpracy poprzez ćwiczenie konkretnych scenariuszy postępowania. W trakcie warsztatu uczestnicy dowiedzą się co robić, aby współpraca była efektywna, a dawanie informacji zwrotnej miało sens i spełniało właściwą funkcję.
  • Zarządzanie zespołem, przywództwo i motywowanie pracowników
    Szkolenie podsumowuje najważniejsze informacje, techniki i know-how dotyczące pracy lidera, motywowania i angażowania zespołów. W czasie warsztatu uczestnicy będą pracować na swoich konkretnych case’ach i wyzwaniach, używając narzędzi do zaprojektowania zmian w zarządzaniu i motywacji.
  • Prowadzenie projektów online
    Szkolenie dotyczy prowadzenia projektów w rzeczywistości online lub hybrydowej. Uczestnicy dowiedzą się o jakie procesy szczególnie zadbać, z jakich narzędzi korzystać oraz jak monitorować przebieg prac.
  • Zwinna współpraca w zespole, nie tylko dla zespołów zwinnych
    Szkolenie skoncentrowane jest na wzmacnianiu umiejętności budowania efektywnej współpracy zespołowej z elementami podejścia zwinnego. Wszystko po to, aby zespól mógł skutecznie osiągać cele oraz pracować efektywnie.
  • Zacznij od „dlaczego” - warsztat dla świadomych liderów
    W czasie warsztatu uczestnicy dowiedzą się co wyróżnia inspirujących liderów, poznają sposoby na bycie dobrym liderem, niezależnie od zmieniających się okoliczności.
  • Proces rekrutacji i selekcji
    Celem treningu jest zaznajomienie uczestników z technikami i narzędziami, pozwalającymi na efektywne prowadzenie procesu rekrutacji i selekcji pracowników. Przekazane zostaną tajniki prowadzenia profesjonalnej rozmowy rekrutacyjnej oraz sposobów budowania marki pracodawcy w ich trakcie.